Przetarg ofertowy
Spółdzielnia Mieszkaniowa Młody Energetyk
ul. Nożownicza 48 , 50-147 Wrocław
Ogłasza przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy
Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego z funkcją usługową w parterze, usytuowanego we Wrocławiu przy ul Nożowniczej 48,
( pozwolenie na budowę nr 281/2021) oraz dokumentacja projektowa „Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego
z funkcją usługową w parterze przy ul Nożowniczej 48 we Wrocławiu”, wykonaną przez Biuro Projektowe SMOK GRUPA PROJEKTOWA- MACIEJ SMOK.
I. Zakres przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuje remont elewacji wraz z pracami naprawczymi budynku mieszkalnego wielorodzinnego z funkcją usługową w parterze przy ul. Nożowniczej 48 we Wrocławiu.
W zakresie przewidzianych robót ujęto zmianę wyglądu oraz prace konserwacyjne wszystkich elewacji, podcieni, balkonów, orynnowania, tarasów i dachów, to jest między innymi:
1. Uzupełnienie ubytków w ścianach kominowych i wymiana kominowych czap oraz wykonanie obróbek blacharskich. Przewiduje się zabezpieczenie kominów w technologii przyjętej przy elewacji oraz lokalne wzmocnienia.
2. Zabezpieczenie spękań na ścianach zewnętrznych- prace konserwacyjne.
3. Uzupełnienie i uszczelnienie papy na lukarnach oraz należy poprawić spadkowanie na ww. elementach przy styku z dachem głównym.
4. Naprawa ubytków, uszczelnienie i ujednolicenie cokołów oraz lastryko z przestrzeni stropodachu, oraz oczyścić przelewy awaryjne.
5. Zabezpieczenie miejsc na dachu, w których okresowo stoi woda oraz uszczelnienie wszystkich ubytków dedykowanymi masami.
6. Naprawa z częściową wymianą pokrycia dachu wykonanego z blachy cynkowej oraz obróbki blacharskie dachu – wzmocnienie zniszczonych elementów lub dodanie nowej obróbki w kolorze dachu.
7. Montaż fragmentów obróbki blacharskiej w obrębie attyk od strony stropodachu – należy zastąpić zniszczone elementy materiałem i kolorem analogicznym do stany istniejącego.
8. Wymiana całego orynnowania w obrębie budynku – rynny, rury spustowe, kosze, zawiesi oraz pas okapowy – z odwzorowaniem istniejących średnic/wymiarów elementów – z blachy tytan- cynk.
9. Oczyszczenie przelewów awaryjnych, zaizolowanie za pomocą hydroizolacji oraz montaż rur przelewów awaryjnych wraz z kołnierzami. Należy zamontować dedykowane wkłady i wyprofilować na nowo
kołnierze od strony stropodachu. Pogięte „rzygacze” do naprawy.
10. Oczyszczenie i pomalowanie skrzydeł wszystkich bram na kolor tożsamy z istniejącym - lub zbliżony, odcięcie tzw. ozdobników (zawijasy), oraz poprawa zamocowania bramy głównej i wjazdowych.
11. Montaż nowych maskownic w obrębie balkonów od strony podwórza w analogicznym kolorze do stanu istniejącego.
12. Wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych. Szczegóły w oparciu o dokumentację uzgodnić z inwestorem.
13. Montaż nowych kratek wentylacyjnych na elewacji.
14. Wykończenie z białego tynku silikatowego w kolorze białym po wcześniejszym montażu siatki:
a. elewacji od strony ul. Nożowniczej i Jodłowej oraz od strony podwórza
b. stropów zewnętrznych - nad przejazdami oraz we wnękach i przy wejściu gł. c. ścian kominowych oraz ścian zewnętrznych dostępnych ze stropodachu
15. Montaż płytek elewacyjnych cegłopodobnych w kolorze jasnoszarym oraz płyt włókno cementowych w kolorze białym – zgodnie z rys. A4, A5 oraz wizualizacjami.
16. Montaż systemowego zadaszenia nad wejściem do biura od strony podwórza.
Dokumentacja projektowa i szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagane przez Zamawiającego warunki wykonania zamówienia,
są dostępne w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Młody Energetyk ,Wrocław ul. Nożownicza 48.
II. Termin rozpoczęcia robót.
Termin rozpoczęcia robót – do uzgodnienia.
Preferowany termin zakończenia robót – do negocjacji.
III Warunki udzielania zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1). W ciągu ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością co najmniej dwa zadania porównywalne z treścią przedmiotu zamówienia,
2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3). Złożą oświadczenie, że ich sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zadania określonej wartości i w określonym czasie,
oraz że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
4). Przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa)
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy sumie nie mniejszej niż cena ofertowa od zdarzenia, które powoduje powstanie odpowiedzialności
5). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej i podział zamówienia pomiędzy Oferentów, w przypadku, gdy element składowy przedstawionej oferty okaże się korzystny dla Zamawiającego.
Oferenci obowiązani są dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) wykaz dokumentów złożonych przez Oferenta.
2) wypełniony formularz ofertowy,
3) formularz cenowy ,
4) pisemne oświadczenie Oferenta, iż firma, którą reprezentuje nie jest w stanie upadłości ani likwidacji oraz o niekaralności za przestępstwa gospodarcze,
5) oświadczenie, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
6) oświadczenie, iż Oferent posiada środki finansowe na realizację zadania,
7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8) w przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Oferenta lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa,
a/ określenie zadania,
b/ miejsce wykonania zadania,
c/ wartość wykonanego zadania brutto,
d/ referencje ,
10) zobowiązanie Oferenta, że będzie posiadał ubezpieczenie OC przez cały okres trwania umowy,
11) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru ,
12) parafowany projekt umowy dotyczący złożonej oferty,
13) informację Oferenta czy przedmiotowe prace wykonane będą osobiście czy przy pomocy podwykonawców lub współkonsorcjantów.
W przypadku oferty składanej przez spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, jeśli cena ofertowa dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego,
Oferent winien posiadać uchwałę wspólników, stosownie do postanowień art. 230 ustawy z dnia 15.09.2000 r.
Kodeks spółek handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 ze zmianami), chyba że umowa spółki stanowi inaczej.
IV. Sposób przygotowywania ofert
1. Oferent jest obowiązany przygotować i złożyć ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
3. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, w sposób jednoznaczny.
4. Każdy dokument wchodzący w skład oferty, sporządzony przez Oferenta, powinien być podpisany przez Oferenta lub osoby uprawnione do działania w imieniu Oferenta oraz opatrzony pieczęcią imienną i firmową Oferenta.
5. Jeżeli dokument jest sporządzony na kilku stronach, każda strona powinna być zaparafowana przez Oferenta lub osoby uprawnione do działania w imieniu Oferenta.
6. Oferta nie może zawierać żadnych poprawek i skreśleń.
7. Oferta powinna zawierać dokumenty ułożone w kolejności i spięte w sposób trwały, a strony dokumentów kolejno ponumerowane. Na ostatniej stronie oferty należy wpisać całkowitą liczbę stron.
8. Ofertę należy umieścić i złożyć w nieprzezroczystym zapieczętowanym opakowaniu, na którym należy napisać nazwę i siedzibę Zamawiającego i Oferenta oraz oznaczenie – tytuł.
V Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1 Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w pełnym zakresie rzeczowym oraz ustaleń z wizji lokalnej w terenie, do której zobowiązuje się Oferenta przed złożeniem oferty.
2. Oferent jest obowiązany podać w formularzu ofertowym w odrębnych pozycjach cenę brutto, należny podatek od towarów i usług /VAT/ oraz cenę netto przedmiotu zamówienia.
3. Ostateczne rozliczenie zadania nastąpi na podstawie obmiaru wykonanych robót .
VI Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 maja 2024 roku o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Nożowniczej 48.
Oferent może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego, w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed otwarciem ofert, o wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, składając pismo w sekretariacie Zamawiającego lub przesyłając je na adres e-mailowy biuro@mlodyenergetyk.pl
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień poprzez zamieszczenie ich na swojej stronie internetowej w zakładce strony internetowej: www.mlodyenergetyk.pl/przetargi
bez ujawniania źródła zapytania, chyba że wniosek o wyjaśnienie Specyfikacji wpłynął do Zamawiającego w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed terminem otwarcia ofert.
Informacje dotyczące przetargu są udzielane w dni robocze w godzinach od 800 do 14.
VII Zawarcie umowy
1. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w przetargu będzie zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego,
nie krótszym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
2. Zamawiający nie będzie udzielał Wykonawcy żadnych zaliczek w czasie realizacji zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
4. Komisja zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów uzupełniających.
Kontakt z Zarządem SM-ME :
Email: biuro@mlodyenergetyk.pl
Telefon: 601055133
Zarząd SM Młody Energetyk
Biuro Spółdzielni
Przyjmuje lokatorów :
poniedziałek 10,00-13,00
717956663
biuro@mlodyenergetyk.pl
www.mlodyenergetyk.pl
Gospodarze budynków
tel.
budynek ul. Nożownicza
660423373
budynek ul. Wesoła
717947145
budynek ul. Łódzka
881650390
budynek ul. Sztabowa
696438326
Konta bankowe:
32105015751000000504543505
dla lokatorów z ul. Sztabowej
95105015751000002287775239
budynek ul. Łódzka 881650390
budynek ul. Sztabowa 696438326
Konta bankowe:
32105015751000000504543505
dla lokatorów z ul. Sztabowej
dla lokatorów z ul. Sztabowej